Αυτό που κατέχει συνήθως περίοπτη θέση στα χαρακτηριστικά των καθηγητών είναι η εμπειρία τους και η μακροχρόνια ενασχόληση με το αντικείμενο τους. Στο φροντιστήριο Διαγώνιος όμως δε θεωρούμε ότι αυτό είναι το βασικό χαρακτηριστικό που θα πρέπει να έχει κάποιος εκπαιδευτικός. Το βασικό χαρακτηριστικό που έχουν λοιπόν οι καθηγητές μας είναι αγάπη για τη δουλειά τους! Ανεξαρτήτου ηλικίας, ανεξάρτητα με το αν έχουν πολλά ή λίγα χρόνια εμπειρίας, όλοι αγαπούν αυτό που κάνουν. Και επειδή το αγαπούν δε βλέπουν το μάθημα σαν μια διαδικασία που διαρκεί μόνο όση ώρα αναφέρεται στο πρόγραμμα σπουδών. Όλοι είναι δίπλα στους μαθητές κάθε στιγμή που θα τους χρειαστούν.
Καθηγητής Πληροφορικής
Οι υπολογιστές έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην παιδική μου ηλικία και τους αγάπησα πολύ. Έτσι, αποφάσισα να σπουδάσω το αντικείμενο στο τμήμα Πληροφορικής και Διοίκησης και να εμβαθύνω τις γνώσεις μου παρακολουθώντας μεταπτυχιακό πρόγραμμα βασισμένο στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική στο πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Στη συνέχεια, η ενασχόληση μου με το χώρο της εκπαίδευσης, με οδήγησε σε σπουδές εξειδίκευσης σε ψυχοπαιδαγωγικές τεχνικές προσέγγισης διδασκαλίας, στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σήμερα, με αγάπη για τα παιδιά, μεθοδικότητα και προγραμματισμό βοηθάω τους μαθητές μου να πετύχουν το στόχο τους διδάσκοντας τους ταυτόχρονα τη δημιουργικότητα που κρύβει το μάθημα της Πληροφορικής.
Καθηγητής Χημείας
Χημικός από το 1988 και για χρόνια στην βιομηχανία. Εδώ και 15 χρόνια βρίσκομαι και στο χώρο της εκπαίδευσης. Ένας άλλος κόσμος που μου προσφέρει ικανοποίηση που δεν συνάντησα στην βιομηχανία. Ικανοποίηση να συναντάς νέα παιδιά, να δουλεύεις μαζί τους και να τα βοηθάς να γίνουν καλύτεροι (όχι μόνο στη Χημεία). Χαρά να τα βλέπεις να ανθίζουν, να ανακαλύπτουν τις δυνατότητές τους, τα όριά τους, να πετυχαίνουν τους στόχους τους και να ξέρεις ότι έβαλες και εσύ ένα λιθαράκι σ’ αυτό.
Καθηγητής Μαθηματικών
Είμαι απόφοιτος του τμήματος Μαθηματικών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Από τα πρώτα ήδη χρόνια σαν φοιτητής ξεκίνησα να κάνω μαθήματα. Είναι κάτι το οποίο μου αρέσει και με εκφράζει. Βρίσκω πολύ ενδιαφέρον και προκλητικό το να μπορέσω να εξηγήσω το αντικείμενο των μαθηματικών σε μαθητές κάθε επιπέδου και να τους μεταδώσω τη μαγεία που κρύβει η επιστήμη αυτή. Εκτός των μαθηματικών, παίζω μουσική και ασχολούμαι ερασιτεχνικά με την αστρονομία.
Καθηγητής Μαθηματικών
Είμαι απόφοιτος του πανεπιστημίου Ιωαννίνων και εργάζομαι από το 1992 συνεχώς σε φροντιστήρια δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη Θεσσαλονίκη. Εδώ και 15 χρόνια έχω την χαρά και παράλληλα την ευθύνη να είμαι συνεργάτης στο φροντιστήριο ” Διαγώνιος”.
Καθηγητής Οικονομικών
Πτυχιούχος του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Από το 1994 ασχολούμαι με τη διδασκαλία οικονομικών μαθημάτων. Σε όποιον με ρωτάει «γιατί θα πρέπει να ακολουθήσει τις οικονομικές σπουδές», του απαντάω «γιατί θα μπορέσει να κατανοήσει τον σύγχρονο κόσμο». Δεν είναι τυχαίο ότι πολλοί που επιλέγουν να αποκτήσουν δεύτερο πτυχίο, στρέφονται προς τις οικονομικές επιστήμες.
Καθηγητής Φυσικής
Σε όλη τη διάρκεια των σχολικών μου χρόνων θυμάμαι τον εαυτό μου να λατρεύει τα Μαθηματικά και να απεχθάνεται τη Φυσική! Η επιλογή του τμήματος Φυσικής του Αριστοτελείου ήταν λοιπόν περίεργη και ανεξήγητη και στα πρώτα χρόνια στο πανεπιστήμιο πανηγυρικά επιβεβαιώθηκε το λάθος που είχα κάνει. Σε μια τυχαία συνάντηση με τη μοίρα ( ή σε μια μοιραία συνάντηση με την τύχη) γνώρισα έναν εξαιρετικό άνθρωπο, έναν εκπληκτικό καθηγητή διδακτικής της Φυσικής. Από εκείνη τη στιγμή η ζωή μου άλλαξε και ο στόχος ήταν ξεκάθαρος μπροστά μου, «θα γίνω καθηγητής Φυσικής». Προσπάθησα πολύ και τα κατάφερα. Από τότε δεν το έχω μετανιώσει ούτε στιγμή, λατρεύω αυτό που κάνω και προσπαθώ να δείξω και στους μαθητές μου πως όταν αγαπούν κάτι πάρα πολύ και καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια, μπορούν να τα καταφέρουν!
Καθηγήτρια Χημείας
Είμαι χημικός απόφοιτος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με μεταπτυχιακό στη Βιοχημεία. Έχω ενεργή περιβαλλοντική συνείδηση και ενασχόληση με τις τέχνες. Ως εκπαιδευτικός προσπαθώ να ξεπερνάω την ύλη του σχολείου και να βοηθάω τους μαθητές μου να μάθουν πώς να σκέφτονται κριτικά.
Καθηγήτρια Φιλολογίας
Αποφοίτησα από το τμήμα φιλολογίας της Φιλοσοφικής σχολής του Αριστοτελείου πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, ωστόσο οι θεωρητικές μου σπουδές στον ανθρωπιστικό τομέα δεν με εμπόδισαν να διευρύνω τους γνωστικούς μου ορίζοντες σε έναν διαφορετικό κλάδο. Έτσι, αποφάσισα να φοιτήσω στο Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος στον τομέα διοίκησης και οικονομίας και πιο συγκεκριμένα στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα της διοίκησης επιχειρήσεων (ΜΒΑ). Τα τελευταία χρόνια κάνω μαθήματα και στόχος μου είναι όχι μόνο η εξέλιξη του γνωστικού επιπέδου των παιδιών, αλλά και η διαμόρφωση μιας υγιούς προσωπικότητας. Εύχομαι κι ελπίζω η νέα γενιά να θέτει υψηλούς στόχους έχοντας αξίες και ιδανικά, γι’ αυτό πάντα παροτρύνω τους μαθητές μου να θέτουν στόχους και να κυνηγούν τα όνειρά τους γιατί κάποια στιγμή θα ανταμειφθούν.
Καθηγητής Πληροφορικής
Ασχολούμαι με τη διδασκαλία μαθημάτων τα τελευταία 7 έτη. Για εμένα η διδασκαλία ήταν πάντα κάτι εντελώς έμφυτο και το απολάμβανα από την πρώτη στιγμή. Ξεκίνησα όταν τελείωσα με το πρώτο μου πτυχίο στο τμήμα Πληροφορικής Σερρών και συνέχισα παράλληλα με τις σπουδές μου στο τμήμα φυσικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Τα τελευταία χρόνια διδάσκω μαθήματα θετικών επιστημών σε μαθητές Λυκείου και κυρίως σε φοιτητές των αντίστοιχων τμημάτων. Στόχος μου είναι η προσανατολισμένη στον μαθητή διδασκαλία και η καλή σχέση για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Πιστεύω πως δεν υπάρχουν μαθητές χωρίς δυνατότητες αλλά σίγουρα υπάρχουν εκείνοι που δεν το θέλουν γι’ αυτό και το μόνο που ζητώ είναι προσπάθεια.
Καθηγήτρια Βιολογίας
Είμαι απόφοιτος του τμήματος Βιολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Είμαι παντρεμένη με δύο παιδιά και ασχολούμαι με την διδασκαλία της βιολογίας σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης. Έχω παρακολουθήσει σεμινάρια διδακτικής της βιολογίας και περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και τακτικά παρακολουθώ ημερίδες σχετικές με την ανάπτυξη κριτικής ικανότητας και συνδυαστικής σκέψης, σύγχρονες μεθόδους και μέσα διδασκαλίας.