Αυτό που κατέχει συνήθως περίοπτη θέση στα χαρακτηριστικά των καθηγητών είναι η εμπειρία τους και η μακροχρόνια ενασχόληση με το αντικείμενο τους. Στο φροντιστήριο Διαγώνιος όμως δε θεωρούμε ότι αυτό είναι το βασικό χαρακτηριστικό που θα πρέπει να έχει κάποιος εκπαιδευτικός. Το βασικό χαρακτηριστικό που έχουν λοιπόν οι καθηγητές μας είναι αγάπη για τη δουλειά τους! Ανεξαρτήτου ηλικίας, ανεξάρτητα με το αν έχουν πολλά ή λίγα χρόνια εμπειρίας, όλοι αγαπούν αυτό που κάνουν. Και επειδή το αγαπούν δε βλέπουν το μάθημα σαν μια διαδικασία που διαρκεί μόνο όση ώρα αναφέρεται στο πρόγραμμα σπουδών. Όλοι είναι δίπλα στους μαθητές κάθε στιγμή που θα τους χρειαστούν.
Καθηγήτρια Μαθηματικών
Απόφοιτη του Tμήματος Mαθηματικών ΑΠΘ με απεριόριστη αγάπη για τα παιδιά επέλεξα να ακολουθήσω ένα επάγγελμα που έχει άμεση επαφή και σχέση με αυτά.
Κύριος στόχος μου είναι το χτίσιμο μιας δυναμικής σχέσης μεταξύ μαθητή και καθηγητή, γι’ αυτό και τους καθοδηγώ με έμφαση στην ψυχολογία και τη συνεχή τόνωση της αυτοπεποίθησης.
Μέσω της διδασκαλίας , οι μαθητές μου αποκτούν κίνητρο, δύναμη και έμπνευση ώστε τελικά να επιτύχουν ο καθένας τον προσωπικό του στόχο.
Καθηγητής Μαθηματικών
Από τις πρώτες τάξεις του δημοτικού θυμάμαι να είμαι ενθουσιασμένος με τα μαθηματικά. Αυτός ο ενθουσιασμός εξελίχθηκε σε πάθος κατά την προετοιμασία μου για τις πανελλήνιες εξετάσεις και αναπόφευκτα με οδήγησε να σπουδάσω στο τμήμα Μαθηματικών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Ως εκπαιδευτικός, πρωταρχική μου έγνοια είναι να αποτελώ έναν προσιτό καθοδηγητή που μπορούν να εμπιστευθούν οι μαθητές και να τους δώσω τα εφόδια να ανακαλύψουν αυτόν τον υπέροχο κόσμο των μαθηματικών που τόσο μάγεψε εμένα. Μέσα από αυτό το ταξίδι, στόχος είναι να αποκτήσουν οι μαθητές τις γνώσεις και τα εργαλεία που θα χρησιμοποιήσουν τόσο σε όλες τις θετικές επιστήμες όσο και στο να αναπτύξουν την αντίληψη και την κριτική σκέψη που θα χρειαστούν σε οποιαδήποτε πτυχή της ζωής τους.
Καθηγήτρια Φιλολογίας
Η επαφή μου με τη Φιλοσοφία και την κριτική σκέψη ξεκίνησε στα μαθητικά χρόνια κατά την προετοιμασία μου στις πανελλαδικές εξετάσεις. Γρήγορα αγάπησα τον κόσμο αυτόν! Αν και απέτυχα την πρώτη φορά, δεν το έβαλα κάτω και τη δεύτερη χρονιά κατάφερα να εισαχθώ και να σπουδάσω Φιλοσοφία στο Πανεπιστήμιο Πατρών. Ολοκλήρωσα τις μεταπτυχιακές μου σπουδές στη Γλωσσολογία (ΕΑΠ), οι οποίες μου έδωσαν μια άλλη οπτική της διδασκαλίας, πιο σύγχρονη και πιο κοντά στον κόσμο εμπειρίας των παιδιών. Για εμένα η παιδεία δεν είναι συσσώρευση γνώσεων και πληροφοριών, αλλά μια δημιουργική ενέργεια και συνθετική σκέψη στην καθημερινότητά μας. Ως καθηγήτρια έχω ως στόχο να καλλιεργήσω την κριτική στάση των μαθητών/τριών, ώστε να ανταποκρίνονται ενεργά σε οτιδήποτε ασκεί επιρροή στον κόσμο που τους περιβάλλει. Αγαπώ τη διδασκαλία, πιστεύω στο ομαδικό πνεύμα και θέλω οι μαθητές/τριες να πιστέψουν στον εαυτό τους, απαλλαγμένοι/ες από τα κοινωνικά στερεότυπα.
Καθηγήτρια Φιλολογίας
Είμαι απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με ειδίκευση στην Παιδαγωγική. Έχω παρακολουθήσει αρκετά σεμινάρια επιμόρφωσης και βρίσκομαι πολλά χρόνια στο χώρο της εκπαίδευσης. Η αγάπη μου για τη φιλολογία ξεκίνησε από το λύκειο, όταν δεν μπορούσα να φανταστώ τον εαυτό μου να κάνει κάτι άλλο. Ίσως η πρώτη σκέψη που είχα ήταν «Τι μπορώ να κάνω με ένα πτυχίο φιλολογίας» και η απάντηση τελικά ήταν «πολλά». Αρκεί να κυνηγήσεις τα όνειρα σου και τους στόχους σου. Αυτό συμβουλεύω και στους μαθητές μου να έχουν πάντα στόχους στη ζωή τους και να προσπαθούν να τους πραγματοποιήσουν. Αγαπώ τα παιδιά, αγαπώ την εκπαίδευση και πιστεύω ότι βρίσκομαι στον κατάλληλο μέρος.
Καθηγητής Χημείας
Χημικός από το 1988 και για χρόνια στην βιομηχανία. Εδώ και 15 χρόνια βρίσκομαι και στο χώρο της εκπαίδευσης. Ένας άλλος κόσμος που μου προσφέρει ικανοποίηση που δεν συνάντησα στην βιομηχανία. Ικανοποίηση να συναντάς νέα παιδιά, να δουλεύεις μαζί τους και να τα βοηθάς να γίνουν καλύτεροι (όχι μόνο στη Χημεία). Χαρά να τα βλέπεις να ανθίζουν, να ανακαλύπτουν τις δυνατότητές τους, τα όριά τους, να πετυχαίνουν τους στόχους τους και να ξέρεις ότι έβαλες και εσύ ένα λιθαράκι σ’ αυτό.
Καθηγητής Μαθηματικών
Είμαι απόφοιτος του πανεπιστημίου Ιωαννίνων και εργάζομαι από το 1992 συνεχώς σε φροντιστήρια δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη Θεσσαλονίκη. Εδώ και 15 χρόνια έχω την χαρά και παράλληλα την ευθύνη να είμαι συνεργάτης στο φροντιστήριο ” Διαγώνιος”.
Καθηγητής Οικονομικών
Πτυχιούχος του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Από το 1994 ασχολούμαι με τη διδασκαλία οικονομικών μαθημάτων. Σε όποιον με ρωτάει «γιατί θα πρέπει να ακολουθήσει τις οικονομικές σπουδές», του απαντάω «γιατί θα μπορέσει να κατανοήσει τον σύγχρονο κόσμο». Δεν είναι τυχαίο ότι πολλοί που επιλέγουν να αποκτήσουν δεύτερο πτυχίο, στρέφονται προς τις οικονομικές επιστήμες.
Καθηγητής Φυσικής
Σε όλη τη διάρκεια των σχολικών μου χρόνων θυμάμαι τον εαυτό μου να λατρεύει τα Μαθηματικά και να απεχθάνεται τη Φυσική! Η επιλογή του τμήματος Φυσικής του Αριστοτελείου ήταν λοιπόν περίεργη και ανεξήγητη και στα πρώτα χρόνια στο πανεπιστήμιο πανηγυρικά επιβεβαιώθηκε το λάθος που είχα κάνει. Σε μια τυχαία συνάντηση με τη μοίρα ( ή σε μια μοιραία συνάντηση με την τύχη) γνώρισα έναν εξαιρετικό άνθρωπο, έναν εκπληκτικό καθηγητή διδακτικής της Φυσικής. Από εκείνη τη στιγμή η ζωή μου άλλαξε και ο στόχος ήταν ξεκάθαρος μπροστά μου, «θα γίνω καθηγητής Φυσικής». Προσπάθησα πολύ και τα κατάφερα. Από τότε δεν το έχω μετανιώσει ούτε στιγμή, λατρεύω αυτό που κάνω και προσπαθώ να δείξω και στους μαθητές μου πως όταν αγαπούν κάτι πάρα πολύ και καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια, μπορούν να τα καταφέρουν!
Καθηγήτρια Χημείας
Είμαι χημικός απόφοιτος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με μεταπτυχιακό στη Βιοχημεία. Έχω ενεργή περιβαλλοντική συνείδηση και ενασχόληση με τις τέχνες. Ως εκπαιδευτικός προσπαθώ να ξεπερνάω την ύλη του σχολείου και να βοηθάω τους μαθητές μου να μάθουν πώς να σκέφτονται κριτικά.
Καθηγήτρια Φιλολογίας
Αποφοίτησα από το τμήμα φιλολογίας της Φιλοσοφικής σχολής του Αριστοτελείου πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, ωστόσο οι θεωρητικές μου σπουδές στον ανθρωπιστικό τομέα δεν με εμπόδισαν να διευρύνω τους γνωστικούς μου ορίζοντες σε έναν διαφορετικό κλάδο. Έτσι, αποφάσισα να φοιτήσω στο Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος στον τομέα διοίκησης και οικονομίας και πιο συγκεκριμένα στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα της διοίκησης επιχειρήσεων (ΜΒΑ). Τα τελευταία χρόνια κάνω μαθήματα και στόχος μου είναι όχι μόνο η εξέλιξη του γνωστικού επιπέδου των παιδιών, αλλά και η διαμόρφωση μιας υγιούς προσωπικότητας. Εύχομαι κι ελπίζω η νέα γενιά να θέτει υψηλούς στόχους έχοντας αξίες και ιδανικά, γι’ αυτό πάντα παροτρύνω τους μαθητές μου να θέτουν στόχους και να κυνηγούν τα όνειρά τους γιατί κάποια στιγμή θα ανταμειφθούν.